søndag den 22. juli 2012

New, hot stuff.

Har selvfølgelig fået købt nogle lækre ting i både Amsterdam & Prag, og det ville jeg lige dele med jer ;)
Jeg har dog købt flere gaver til andre, end ting til mig selv, så der er ikke så meget  at vise :))

Købte et nyt helix smykke (den øverste), da det andet var gået i stykker. I love it :D
Købte også to nye stretch-smykker, så jeg kan stretche hullet ved siden af min 14 mm :))
Den blå er 3 mm, og den sort/hvide er 5mm.

Købte en awesome trøje inde i H&M :D
peace muthafucka

Denne købte jeg i Amsterdam og synes, at den er så fin og sommerklar!

Købte også disse to "BH-skjulere", som jeg kalder dem ;)
Ved ikke helt, hvad det bliver kaldt, men de er i hvert fald lækre :D

Jeg har oplevet en masse ting, og har ikke tid til at fortælle om det hele, fordi jeg kort sagt; Er doven :D 
Håber, at i nyder jeres sommeferie, lige så meget som mig. Hyg jer ;))

Ingen kommentarer:

Send en kommentar