mandag den 3. juni 2013

Gå nu i seng, Nadia

                                                                   Jeg er træt;


  • Af drama 
  • Af løgne 
  • Af rygter 
  • Af pigefnidder 
  • Af lektier og afleveringer 
  • Af visse menneskers ansigter
  • Af sygdom 
  • Af venskaber man føler er ved at forsvinde 
  • Af min kedelige hverdag 
  • Af at jeg ikke kan være 100% ærlig om, hvad jeg går rundt og laver, da jeg så vil modtage skuffelser, forargede blikke og sure miner
  • Af at føle, at jeg ikke længere har styr på mit liv
  • Af at jeg bliver irriteret over de mindste ting, såsom at folk skriver "Hvis jeg får den der trøje/de der sko/whatevs, så bliver jeg lykkelig!" Materielle ting skaber ikke lykke - Hold din k***
  • Af at jeg evigt og altid er udmattet i mit hoved, og at jeg ikke kan finde ro
  • Af at jeg skal fremlægge i musik i morgen, men jeg har ikke forberedt noget endnu
  • ^At små problemer som dette, rent faktisk ødelægger mit humør
  • Af at jeg bogstavelig talt ikke har noget sommertøj; Og jeg har bestemt heller ikke nogle penge
  • ^Materielle ting skaber ikke lykke - Husk det nu, Nadia.
  • ^^Hold kæft hvor er jeg dobbeltmoralsk til tider

     - Jeg er bare træt. Hvor er min faste klippe? Min ro? Den eller Det jeg kan støtte mig til? Hvor er den ekstreme lykke jeg havde for nogle måneder siden? Hvor er mit overblik og min tro på, at alting nok skulle gå? Jeg burde købe en kat.

// Nadia Nielsen. Over and out.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar