søndag den 9. juni 2013

Ingen aggressivitet

Aaaah jeg er simpelthen for fucking söd hele fucking tiden!
Hvorfor bliver jeg ved med at give folk chancer og tilgive dem, selvom at jeg udmærket godt ved, at det kommer til at gå galt hver gang?! Er der noget galt oppe i mit hoved? Aaaah sker der for alt her i livet. Hvorfor kan jeg ikke finde ud af at blive sur og aggressiv? Der er ingen aggressivitet inden i mig. UGH!!! Ohmygod JEG SVÆRGER, hvis jeg kunne blive sur, SÅ GIK DET DA GODT NOK OGSÅ HELT GALT! For søren da også, åååååh hvad er der galt med mennesker i dag altså. Hvorfor forventer de, at jeg vil sætte ALT min tid af til dem?! Tror I, at I er mega specielle eller hvad?! Nej, det er ikke - For så havde jeg jo nok selv spurgt, om jeg ville se jer! aSDFGHJKL ohmygod og så bliver I sure på MIG, fordi jeg ikke liiiige har tid til at se jer - Ja, jeg undskylder da MANGE GANGE for, at jeg har et par eksamener og årsprøver jeg liiige skal igennem først; Herre fucking jesus kristus altså - Hvor vigtig tror du lige du er? Forventer du, at jeg dropper mine aftaler for din skyld? For søøøøøren da også det er GROTESK det her. iiiiih mærk min vrede OVER TEKST. sku', fuck, for søren, satans, bumbum AAH.


^Det skulle jeg simpelthen lige ud med. Som I kan se, så er jeg rigtig dårlig til ord, så jeg kan simpelthen ikke forklare mig ordenligt. Jeg måtte bare ud med det, fordi NOGEN MENNESKER BARE ER.. fdhidgioc det kan bare ikke beskrives. For søren da også det er rent humbug.
Og for at det ikke skulle være nok, så kan jeg heller ikke spise DUMLE KARAMELLER, da de sidder fast i min tungepiercing - Hvad er dette dog for en GRUSOM verden vi lever i? ÅH.
Der er forresten også en edderkop der har bosat sig ved min seng, SELVOM AT JEG STØVSUGEDE I TORSDAGS?!?!? 'Amen helt ærligt altså!!!

Jeg fucking hader fluer og matematik. Aaaaah.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar